DRUMMERWORLD OFFICIAL DISCUSSION FORUM   

Go Back   DRUMMERWORLD OFFICIAL DISCUSSION FORUM > Search Forums

Showing results 1 to 20 of 20
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: drumz4eva
Forum: Drummers 06-11-2006, 07:58 AM
Replies: 141
Views: 21,875
Posted By drumz4eva
Re: Steve Smith

STEVE SMITH......AMAZING DRUMMER

I THINK MY FAVORITE EVER!!!

and so im sitting here and thinking THIS SHOULD B LIKE A 20 PAGE THREAD

i meen i love his drumming, he isnt fluint in everthing,...
Forum: General Discussion 06-02-2006, 05:39 AM
Replies: 729
Views: 88,082
Posted By drumz4eva
Re: Who is your favorite drummer(s)

john bonham

steve smith

dave decensio

steve gadd

Andrew Gonzales
Forum: Drummers 05-24-2006, 06:33 AM
Replies: 492
Views: 91,807
Posted By drumz4eva
Re: Joey Jordison

lol isnt slipknot and led zepplin a weird combonation??

i meen like heavy metal....then to led zepplin?

oh but nvm....its good to have a wide range of music
Forum: General Discussion 05-12-2006, 03:04 AM
Replies: 210
Views: 23,344
Posted By drumz4eva
Re: Best Compliment Ever Received

well only one i can think of ...( not that muscicians in my school ) sept for my band

but yeah one time i was at guitar center....and i was just soloing in a jazzy tune on an elctric...
Forum: Drummers 04-30-2006, 07:17 AM
Replies: 1,455
Views: 217,207
Posted By drumz4eva
Re: John Bonham

yes bonham is god...i am a huge fan of him....but i was just thinking that like....

u no everyone talks about how amazing his right foot was.....but if u think about it....it was mostly jaw...
Forum: Drum Technique 04-30-2006, 07:03 AM
Replies: 352
Views: 55,352
Posted By drumz4eva
Re: Derrick Pope: Moeller - One Handed Roll - Heel Toe

i just wanted to say once again that this is like one of the best videos i have seen for the moeler one handed roll and all that stuff....u explain it nice and slow and just its perfect!!!

thanks...
Forum: General Discussion 04-19-2006, 06:29 AM
Replies: 124
Views: 13,825
Posted By drumz4eva
Re: Any punk drummers that anyone likes?

lol, ok....

im kinda a newbie at punk drummers....

so gotta giv me a little slack...

lol
Forum: Drum Technique 04-19-2006, 05:18 AM
Replies: 352
Views: 55,352
Posted By drumz4eva
Re: the HEEL TOE video has arrived

i havent even started watching it yet.....but i already want to congratulate u....

u make great video explaining stuff.....deffinatly some of the best videos here

( my opionon )'


because...
Forum: General Discussion 04-19-2006, 05:09 AM
Replies: 124
Views: 13,825
Posted By drumz4eva
Re: Any punk drummers that anyone likes?

well i personaly dont like punk but probally the only one i would go for is travis barker.....

if he counts......thought hes not my fav.....

but thats just me!
Forum: Drum Technique 04-03-2006, 04:46 PM
Replies: 99
Views: 17,403
Posted By drumz4eva
Re: blast beat trouble

lol, no....i can keep it in tempo, and cordinate it with everything else
Forum: Drum Technique 04-03-2006, 07:32 AM
Replies: 99
Views: 17,403
Posted By drumz4eva
Re: blast beat trouble

lol i have exactly wut u have....i can like spaz out....and just like blast...lol

but it is possible to do the moeller techinque with ur right hand....i do it, along with my left.......

heres a...
Forum: Drum Technique 04-03-2006, 07:21 AM
Replies: 99
Views: 17,403
Posted By drumz4eva
Re: blast beat trouble

hmm...

mabye....do u no the finger technique ( im not sure if thats wut its called, but its a technique thats all in the fingers....no wrist no nothing )

i use that one,....and man i can rip...
Forum: Drum Technique 04-03-2006, 01:08 AM
Replies: 352
Views: 55,352
Posted By drumz4eva
Re: my moeller video

yeah, u probally make alot,

that video was even more clean than steve smith's history of the u.s bete and drum technique video, when he explained the moeller

i giv u props
Forum: Drummers 03-17-2006, 01:16 AM
Replies: 173
Views: 21,261
Posted By drumz4eva
Re: Video: Eloy Casagrande

yeah this kid is amazing, his technique and everything makes me speechless.
but it does in a way motavate me....im not quite 14 ....but i belive u no....u can be as good as you want.

you just...
Forum: General Discussion 03-16-2006, 05:49 AM
Replies: 829
Views: 92,504
Posted By drumz4eva
Re: Big kit or small kit?

no offence but i TOTALY DISSAGREE

i love big drumsets, its just kinda my thing,

so far i dont have that big of a drumset, but what i do have its

4 toms, snair, double base, 5 cymbals...
Forum: General Discussion 03-13-2006, 07:05 AM
Replies: 376
Views: 77,887
Posted By drumz4eva
Re: Fastest Double Bass Player?

jesus, you guys no nothing

tim waterson has the fastest feet, he still holds a record of 1,030 singles and 1,407 doubles.
Forum: Drummers 03-13-2006, 04:27 AM
Replies: 88
Views: 27,936
Posted By drumz4eva
Re: Tony Royster Jr.

yeah that kid is amazing, i havent seen that many of his vids but the few that i have just blows me away
Forum: Drums 03-12-2006, 08:15 AM
Replies: 260
Views: 116,015
Posted By drumz4eva
Re: Ultimate Drumset!!

http://www.drumheadquarters.com/images/fillers/LargestDrumset.jpg


i think that would have to be my dream drum set
Forum: Drum Technique 03-01-2006, 05:43 AM
Replies: 673
Views: 109,122
Posted By drumz4eva
Re: THE DOUBLE BASS TECHNIQUE THREAD

a good technique for bass drumming.....is the heel toe technique

steve smith explains it really well in his video, and u could probally find it in a bucnh of ppl's videos

hope that helps...
...
Forum: Drummers 02-26-2006, 05:27 AM
Replies: 173
Views: 21,261
Posted By drumz4eva
Re: 14 year old drummer who made me weep.

wow, this kid has really nice technique.

But if you wanna see some crazy drumming, from kids.

check out tony royster

HE IS AMAZING

one thing is hes alot of older now....but check out some...
Showing results 1 to 20 of 20

 

All times are GMT +2. The time now is 07:47 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Bernhard Castiglioni's DRUMMERWORLD.com