DRUMMERWORLD OFFICIAL DISCUSSION FORUM

DRUMMERWORLD OFFICIAL DISCUSSION FORUM (http://www.drummerworld.com/forums/index.php)
-   General Discussion (http://www.drummerworld.com/forums/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Craigslist - Very funny... (http://www.drummerworld.com/forums/showthread.php?t=105351)

Shedboyxx 03-20-2013 06:49 PM

Craigslist - Very funny...
 
I gotta think this could be someone on this board.

Hilarious.

http://losangeles.craigslist.org/lac...691714186.html

xsarith 03-20-2013 07:06 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
That was a laugh to read, I hope it is someone on this board, props to them haha.

Is there a user called BlastBeatDrummer on here?

Also if it turns out to be a serious post (doubtful I know) but it would make it so much funnier haha.

slowrocker 03-20-2013 07:11 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
That's funny. I like that one though. It isn't boring or stupid. Really, someone might call them on that.

DrumEatDrum 03-20-2013 07:19 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
Oh my, I'm dying from laughing so hard!!!!!!

Your songs are gonna sound awesome at 240 BPM. PAY ME!

LOL

Mad About Drums 03-20-2013 07:28 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
Lol, that's some scary advertising ;)

... and he wants to be paid to receive lessons, ROFL

inneedofgrace 03-20-2013 08:21 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
LOL - I have no idea what this person is talking about. :)

oldrockdrummer 03-20-2013 11:23 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
He wants to get paid for everything even texting

longgun 03-21-2013 04:35 AM

Re: Craigslist - Very funny...
 
That was hilarious.....

GRUNTERSDAD 03-21-2013 04:39 AM

Re: Craigslist - Very funny...
 
Yep, nothing like that first dance of the reception. Nice and slow, cheek to cheek, while Mr. No Dynamics plays blast beats. lol

topgun2021 03-21-2013 04:43 AM

Re: Craigslist - Very funny...
 
That scatting was funny.

porter 03-21-2013 04:50 AM

Re: Craigslist - Very funny...
 
Oh my god, I'm D Y I N G at this. "Kinse and Yeras?" "The verse? The chorus? I DON'T CARE!"

I often make jokes with blast beats with my rock band during practice. During the guitar solos, practically every measure has a blast-beat fill in it. Hey, if he can masturbate his ego, so can I!

bobdadruma 03-21-2013 04:54 AM

Re: Craigslist - Very funny...
 
What a great sense of humor the poster of that craigs ad had.
That was cool! It really was funny.
I can't stop laughing.

toeKNEE 03-21-2013 02:56 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
im charging per-text from now on

toddmc 03-21-2013 03:11 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
Legendary ad. I count approx. 20 members with a username pertaining to blast beats. Could be any one of them I suppose : )

Markadiddle 03-21-2013 04:41 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
Quote:

Originally Posted by toeKNEE (Post 1120923)
im charging per-text from now on

Maybe we should charging per post.

That'll be a $1.00 please. (not gonna happen is it?) :)

bearblastbeats 03-21-2013 05:41 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
Yup, Sounds like my kind of guy.

Bruce M. Thomson 03-21-2013 09:30 PM

Re: Craigslist - Very funny...
 
Thing is that someone may very well want precisely what this guy is offering, it is quite a catchy ad and I bet he gets lots of calls; it is funny for sure and maybe even corny but so is the colour of gold.

keep it simple 03-22-2013 11:19 AM

Re: Craigslist - Very funny...
 
Classic!

................


All times are GMT +2. The time now is 04:37 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Bernhard Castiglioni's DRUMMERWORLD.com